نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: در دهه نود یکی از محور‌های تهاجم دشمن این بود که جایگاه ولایت را تحریف کنند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه در جلسه بصیرت افزایی در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، گفت: حوادث تلخ و شیرین در طول تاریخ وجود داشته و خوشا به حال آنان که از مقصد غافل نمی‌شوند و نه شادی آنان را گرفتار غفلت می‌کند و نه ناملایمات آنان را از حرکت باز می‌دارد.

وی ادامه داد: آنچه از زندگی اهل بیت (ع) باید یاد بگیریم این است که حرکت به سمت خدا کمرنگ نشود. 

نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از راه‌های رفاقت و انس با خدا و لذت بردن با او را مناجات‌های خمسه عشر دانست و افزود: قرآن به ما یاد داده که عالی‌ترین بصیرت را با معنویت به دست آورید.

وی بیان داشت: حاج قاسم یک جوان روستایی در کرمان بود، اما حیات و شهادت او دنیا را جا به جا کرد چرا که او به خدا وصل بود و این اتصال او را به عالی‌ترین بصیرت رساند. هر که با خدا وصل شود بزرگ می‌شود لذا در حرکت به سمت خدا نباید متوقف شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در بخش دیگر سخنان خود گریزی به فتنه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی زد و عنوان داشت: ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با انواع فتنه‌ها روبرو شدیم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب طراحی این فتنه توسط دشمن 10 سال به طول انجامید که بصیرت و ولایتمداری مردم این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به حرکت انقلابی و خودجوش مردم در شکست توطئه و فتنه در نهم دی ماه سال 88 از نهم دی ماه به عنوان روز تجلی بصیرت و قدرت ملت ولایتمدار ایران یاد کرد و گفت: نهم دی چند ویژگی داشت اول اینکه حرکت مردم در این روز خودجوش بود؛ دوم تجلی خشم مقدس بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با طرح این سوال که در برابر فتنه چگونه می‌توان به بصیرت رسید، افزود: دشمن پس از شکست در فتنه 88 خود را ارزیابی و آسیب شناسی کرد که چرا در فتنه سال 88 موفق عمل نکرد و به این نتیجه رسید که با وجود ولایت فقیه نمی‌شود فتنه کرد لذا در دهه نود یکی از محور‌های تهاجم دشمن این بود که جایگاه ولایت را تحریف کنند.