سردار نقدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کسی است که بیشترین نزدیکی به اندیشه امام خمینی را داشته است گفت: رهبری، انقلاب را بدون عقب نشینی از مسیر امام ادامه دادند.

به گزارش مرور نیوز، سردار نقدی در مراسم بزرگداشت نهم دی در مسجد لولاگر با بیان اینکه روز نهم دی روز مردم است که در حوادث مختلف پای انقلاب ایستادند، به اتفاقات سال ۸۸ پرداخت و گفت: مدیرانی که چندین دوره رییس مجلس و رییس جمهوری بودند پشت سر یک جریان فتنه قرار می گیرند که ما باید همچنان مسئول باشیم. تمام رسانه های دنیا می آیند پشت سر آنها قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از همه نمادهای انقلاب در این جریان استفاده کرده و تلاش کردند شبهه در انقلاب اسلامی ایجاد کنند. آنها خود را به امام خمینی منسوب می کردند، یا شعار الله اکبر سر می دادند یا تلاش کردند با نام امام خمینی ،امام حاضر را تضعیف کنند تا قدرت را به دست بگیرند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب کسی است که بیشترین نزدیکی به اندیشه امام خمینی را داشته است. رهبری، انقلاب را بدون عقب نشینی از مسیر امام ادامه دادند. در آن وقایع خیلی از مسئولان سکوت کردند و رهبری ماند و ملت‌ اما ملت خوش درخشید.

وی ادامه داد: اگر کسی مثل رهبر انقلاب را نداشتیم که شجاعت ایستادن در مقابل دشمن را داشته باشد، چه بر سر انقلاب می آمد؟بدون این رهبری درخشان نمی توانستیم از میان پنج جنگ بزرگ با امنیت و اقتدار بیرون بکشیم و اگر فرماندهی ایشان در نیروهای مسلح نبود نمی توانستیم از آمریکا و انگلیس اسیر بگیریم و دستمان را تا مدیترانه بلند کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: پیشرفت های علمی، نظامی کشور نتیجه هدایت های رهبری انقلاب است. بدون هدایت رهبری کجا می توانستیم تا دریای سرخ حضور با اقتدار داشته باشیم؟ یا وحدت ملی خود را حفظ کنیم؟

سردار نقدی با اشاره به فعالیت گسترده رسانه های دشمن، اظهار کرد: فتنه گران در سال ۸۸ بخاطر رسیدن به قدرت نمک نشناسی کردند و با همه دشمنان انقلاب ائتلاف کردند. با خارجی ها و سفارت انگلیس و حتی گروه های تروریستی پیوند زدند اما ملت تشخیص داد که مسأله انتخابات نیست و در نهم دی به صحنه آمد و حماسه جاویدی خلق کرد و توطئه دشمنان را خنثی کرد. در نهم دی مردم درخشیدند.