نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: باید افراد متخلف و کسانی که در بودجه تخلف کردند، مشخص و با آنان برخورد شود و ما باید بدانیم چه کسانی در این زمینه کوتاهی کرده‌اند؟

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با بیان اینکه ارائه گزارش تفریغ بودجه ۹۸ بسیار خوب بود، گفت: برای نمایندگان این مسئله بسیار مهم است که گزارش بودجه سال‌های گذشته را بررسی کنند تا بتوانیم برای بودجه سال آینده بهتر تصمیم بگیریم.

وی بیان کرد: مجلس مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به تصویب رساند اما متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان عملیاتی شده و این تخلف است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید افراد متخلف و کسانی که در بودجه تخلف کردند، مشخص و با آنان برخورد شود و ما باید بدانیم چه کسانی در این زمینه کوتاهی کرده‌اند؟

صباغیان افزود: مهم است مشخص شود چه اقداماتی برای برخورد با این افراد، انجام و چه کسانی محکوم شده‌اند اما صرفاً گزارش تفریغ بودجه قرائت می‌شود.

وی تأکید کرد: رویکرد و نگاه ما باید به سمت نظارت برود و باید متخلفان بودجه‌ای مشخص شوند که برای سال‌های بعد با مشکل روبرو نشویم.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: باید رئیس دیوان محاسبات این موضوع را پیگیری و گزارش آن را به مجلس ارائه کند، چرا که برای مجلس انقلابی مهم است که این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درباره تذکر شما پیرامون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، باید بگویم که مصوبه مجلس پیرامون همسان‌سازی، در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به متناسب‌سازی تبدیل شد.