سخنگوی جبهه پایداری گفت: انتخابات 1400 یک انتخابات سنگین و حساس است که باید نتیجه آن به نفع مردم و نظام رقم بخورد

به گزارش مرور نیوز، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اظهار داشت: انتخابات 1400 یک انتخابات سنگین و حساس است که باید نتیجه آن به نفع مردم و نظام رقم بخورد؛ لذا لازمه چنین نتیجه ای این است که باید قبل از ورود به مصادیق، مشکلات مورد بررسی قرار گیرند تا افرادی بر سر کار آیند که بتوانند آن مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه در دو موضوع مدیریت شهری و دولت دارای مشکل هستیم، ادامه داد: اگر صبوری انقلابی در مردم وجود نداشت قطعا عکس العمل های دیگری را در برابر این مشکلات را شاهد بودیم.

مردم به احترام رهبر و انقلاب مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه از صبوری مردم سوء استفاده شده است، افزود: متاسفانه فشارهای اقتصادی و معیشتی به حداکثر ممکن رسیده است اما مردم به احترام اسلام و رهبر و انقلاب تحمل می کنند.

متقی فر تصریح کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری باید فردی کاندیدا شود که توانایی حل مشکلات اقتصادی کشور را داشته باشد و بتواند گره های معیشتی مرد را باز کند.

وی بیان کرد: فردی که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می شود باید دیندار باشد و دروغ گفتن و حتی دادن وعده های دروغ به مردم دادن را حرام بداند.

متقی فر گفت: متاسفانه تاکنون وعده های دروغی به مردم داده شده است، این حجم از جفا و ستم در حق مردم درست نیست.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به سازو کار انتخاباتی در جبهه متبوع خود، افزود: در جبهه پایداری به دنبال این هستیم که مدلی از کار را مطرح کنیم تا مردم به سمت فرد اصلح حرکت کنند و آنرا انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: باید برای انتخابات آینده از شرطی کردن جامعه پیشگیری کنیم، دولت آقای روحانی برای اینکه رای بیاورد شرایط را شرطی کرد و گفت اگر رای بدهید برجام به سرانجام خواهد رسید درحالیکه برجام به هیچ سرانجامی نرسید.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: بنابراین با توجه به شرایط کنونی که برای کشور به وجود آمده است، این دولت یا با حکومت دینی آشنا نیست و یا آنرا قبول ندارد.

وی با بیان اینکه باید خدمتگذار مردم باشیم و مردم را به آنچه صلاح است هدایت کنیم، خاطرنشان کرد: جریان سیاسی مهم نیست بلکه نظام و انقلاب و شان مردم برای ما مهم است. مردم از رییس جمهور آینده توقعاتی دارند لذا باید به این توقعات توجه داشت.

اگر یک رفراندومی برگزار شود که آقای روحانی چه زمانی برود قطعا مردم مشتاقند همین ماه این کار انجام شود

متقی فر با انتقاد از عملکرد روحانی در روزهای پایانی عمر دولت، تصریح کرد: رییس جمهور هیچ جا دیده نمی شود و هرجا اجتماعی وجود دارد که ممکن است نقدی بر نحوه مدیریت کشور مطرح شود آقای روحانی در آنجا حاضر نمی شود.

وی با بیان اینکه بنابراین باید انتخاباتی داشته باشیم که به نتیجه آن افتخار کنیم، ادامه داد: رییس جمهور باید به گونه ای خدمت می کرد که مردم سپاسگذار خدمات دولت باشند نه اینکه برای رفتن روحانی لحظه شماری کنند. اگر یک رفراندومی برگزار شود که آقای روحانی چه زمانی برود قطعا مردم مشتاقند همین ماه این کار انجام شود.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: به قدری در میان مردم نفرت از روحانی مطرح شده که مردم از انتخاب خود در سال ۹۶ پشیمان هستند.

ممکن است اصلاح طلبان  مردم را با روش های پوپولیستی و اغفالگرایانه فریب دهند

وی افزود: به هر حال ممکن است بازهم اصلاح طلبان مردم را با روش های پوپولیستی و اغفالگرایانه فریب دهند و رای و فکر مردم را بدزدند که این امری خطرناک است، لذا جبهه پایداری به دنبال آسیب شناسی و پیشگیری از این موضوعات است.

سخنگوی جبهه پایداری در پایان یادآور شد: برای انتخابات شورای شهر ، ریاست جمهوری و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس دست مان پر است و کاندیدا معرفی خواهیم کرد، اما برای ورود به مصادیق عجله ای نداریم و در حال حاضر زمان مناسبی نیست.