عضو هیات رییسه مجلس گفت: شکایت از رییس جمهور جزء ابزاری است که در آیین نامه وجود دارد و مجلس با شکایت از رییس جمهور به دنبال این است که از تخلفات جلوگیری شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به شکایت نمایندگان مجلس از رییس جمهور، اظهار کرد: نمایندگان نسبت به عدم اجرای صحیح قانون تامین کالاهای اساسی توسط دولت معترض هستند و خواستار اجرای قانون در اینباره هستند.

وی ادامه داد: چنین اشکالی که امروز مجلس با آن مواجهه است متاسفانه در دولت تبدیل به یک روند شده است، لذا نمایندگان در مجلس به دنبال ممانعت از این روند غلط هستند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم ده ها تذکر و سوال از دولت، اجرای صحیح قانون تامین کالاهای اساسی روند درست خود را طی نکرده است.

سلیمی با بیان اینکه مجلس توقع داشت که این مسئله هرچه سریعتر سامان یابد، افزود: مجلس به دلیل اینکه در ابتدای آغاز به کار خود قسم یاد کرده که از حقوق ملت دفاع کند، لذا در همین راستا اقدام به چنین کاری کرده است.

هیچ گاه مجلس دشمنی با دولت نداشته و ندارد

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی جدیت در کار مجلس را کار سیاسی تلقی می کنند در حالیکه این مسئله غلطی است؛ چرا که هیچ گاه مجلس دشمنی با دولت نداشته و ندارد و اتفاقا همواره کمک کار دولت است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس وقتی میبیند که مردم در معیشت خود دچار مشکلاتی شده اند، تورم لجام گسیخته وجود دارد، قیمت مسکن ۶ برابر شده، قیمت اتومبیل سر به فلک کشیده است؛ لذا نمی تواند دست رو دست بگذارد.

سلیمی بیان کرد: شکایت از رییس جمهور جزء ابزاری است که در آیین نامه وجود دارد و مجلس از آن استفاده کرده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بنابراین فرقی نمیکند کارمند جزء باشد یا بالاترین مقام باید همگان به قانون احترام بگذارند، خاطرنشان کرد: مجلس با شکایت از رییس جمهور به دنبال این است که از تخلفات جلوگیری شود.