رئیس مجلس گفت: شما گفتید که لایحه بودجه بین دولت و مجلس حل شود که ما این را قبول داریم اما ما اصلاحات انجام دادیم ولی همه در دولت با آن مخالفت می‌کنند که این اظهارات در مجلس اثر دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در واکنش به اظهارات محمدباقر نوبخت درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: همه ما می ‌دانیم که در صادرات نفت در حداقل به سر می‌بریم و شما هم تائید می‌کنید که ما در سختی و مشکلات هستیم اما سوال ما این است که در این شرایط چطور شما دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه برای فروش نفت را پیشنهاد می‌دهید؟ این دوگانگی را باید چگونه حل کنیم؟

وی بیان کرد: ما فروش قطعی نفت را بین یک تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه پیش‌بینی کردیم اما خوشحال می‌شویم که صادرات نفت به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه برسد و سوال ما این است که آیا این مسئله کمک به دولت یا مخالفت با دولت است؟

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما گفتید که این لایحه بین دولت و مجلس حل شود که ما این را قبول داریم اما ما اصلاحات انجام دادیم ولی همه در دولت با آن مخالفت می‌کنند که این اظهارات در مجلس اثر دارد.