مهرداد بذرپاش مهمترین راهبرد دیوان محاسبات را رسیدگی به ترک فعل مسئولان اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، مهرداد بذرپاش رئیس کل و علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور، طی سفر به استان قم، با آیت الله علوی گرگانی دیدار کردند.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور در این دیدار ضمن ارائه‌ی گزارشی از مهمترین اقدامات صورت گرفته طی ۶ ماه اخیر، در تشریح وضعیت اقتصادی کشور به بیان برخی نکات مثبت و منفی پرداخته و یکی از مهمترین راهبردهای دیوان محاسبات در دوره‌ی جدید را رسیدگی به ترک فعل مسئولان اعلام کرد.

بذرپاش تاکید کرد: اگر فقدان عملکرد از سوی برخی مدیران در جامعه مذموم شود، نهضت کار به راه خواهد افتاد.

در این دیدار، آیت الله علوی گرگانی با خوش‌آمدگویی به مقامات دیوان محاسبات و همراهان، امید به رحمت الهی را مایه‌ی پیشبرد کارها دانست و خطاب به  بذرپاش گفت: مسئولیت شما در جایگاهی که هستید، بسیار سنگین است و از خداوند متعال دعا می‌کنم به شما کمک برساند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر به کاربستن همت مضاعف در امور، ناامیدی را موجب افزایش مشکلات دانست و افزود: تحریم‌ها به جای خود، اما بخش قابل توجهی از مشکلات ناشی از سوءمدیریت‌هاست.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت بودجه در کشور و لزوم دقت بیشتر در رسیدگی به مصارف آن، اظهار داشت: مملکت ما به مسئولان دلسوز نیاز دارد تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت الله علوی گرگانی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به دریافت خبرهای خوشحال کننده از دیوان محاسبات ، تاکید کرد: شما اقدامات موثر خود را ادامه دهید و هرکجا که لازم باشد، ما در حمایت از شما ورود می‌کنیم و برای توفیقاتتان به درگاه الهی دعا خواهیم کرد.