ماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: لایحه بودجه دولت قابل دفاع نیست و اشکالات عدیده ای از نظر کارشناسان داشت.

به گزارش مرور نیوز، فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم رای نمایندگان مجلس به کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ ، اظهار داشت: لایحه بودجه دولت قابل دفاع نیست و اشکالات عدیده ای از نظر کارشناسان داشت.

وی ادامه داد: همان روزهای اول که لایحه بودجه تقدیم مجلس شد، بسیاری از افراد معتقد بودند که همان روز لایحه به دولت برگشت داده شود، اما بهرحال به خاطر تعامل با دولت این کار انجام نشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی افزود: در کمیسیون تلفیق ساعت ها تلاش برای اصلاح لایحه بودجه شد اما نوع دفاع آقای نوبخت بعنوان نماینده دولت جو مجلس را برهم زد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خبر های منتشر شده در برخی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه اصلا نمایندگان مجلس نمی دانستند که به لایحه بودجه رای می دهند یا به گزارش کمیسیون تلفیق مجلس، تصریح کرد:  اینگونه صحبت ها توهین به نمایندگان است و اصلا چنین موضوعی درست نیست.

یک جایی باید پاسخ دولت داده می شد

مالکی با بیان اینکه اگر اظهارات نوبخت را ملاحظه کنید، تمام صحبت هایش کنایه بود، بیان کرد: آقای نوبخت با بیان اظهارات خود، آغاز به تخریب دولت کرد نه مجلس.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: واکنش مجلس به صحبت های آقای نوبخت بسیار صحیح بود و یک جایی باید پاسخ دولت داده می شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال آقای رییس جمهور هم تمکین کرده است و گفته که اصلاحات بودجه انجام می شود و مجددا بودجه را  به مجلس ارسال خواهد کرد.