وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حدود ۱۴۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه دفاعی طی سال‌جاری به نتیجه رسیده است گفت: در آینده نزدیک هم ناوشکن دنا و مین شکار صبا بعد از تکمیل تست‌های نهایی و کارخانه‌ای به نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی  ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از بهسازی بیمارستان ارتش زنجان در جمع خبرنگاران با تاکید بر ادامه پیشرفت‌های دفاعی اظهار کرد: در این راستا مجموعه‌ای از کارهای تحقیقاتی به نتیجه رسیده و بقیه هم در آینده نتیجه خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حدود ۱۴۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه دفاعی طی سال‌جاری به نتیجه رسیده است، افزود: بخشی از این پروژه‌ها رونمایی و تحویل داده شده، ضمن اینکه در آینده نزدیک هم ناوشکن دنا و مین شکار صبا بعد از تکمیل تست‌های نهایی و کارخانه‌ای به نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد.

وی شرایط رژیم صهیونیستی را شکننده دانست و گفت: این رژیم از روی استیصال و ترس مسائلی را مطرح می‌کند که مورد قبول و توجه هیچ کس نیست، چرا که صحبت‌های انجام شده توسط مسؤولان این رژیم در حد و اندازه‌اشان نیست.

امیر حاتمی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در یک سرزمین کوچک اشغالی بسیار کوچک بدون عقبه، حد و اندازه‌ای دارد که در نهایت توان انجام اقدامات ایذایی را دارد، لذا این حرف ها از جمله تهدیدات ایران در حد و اندازه و قدرتش نیست چرا که ایران کشوری بزرگ و قدرتمند و دارای توان است که اگر مورد تهدید قرار بگیرد با قوت و شدت پاسخ خواهد داد.