رییس جمهور ظهر امروز در یک تماس تلفنی پیگیر آخرین وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان سی سخت شد.

به گزارش مرور نیوز، رئیس جمهور روز جمعه در تماس تلفنی با استاندار کهکیلویه و بویر احمد، ضمن پیگیری وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان این استان از آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه اطلاع یافت.

حجت الاسلام حسن روحانی در این گفت و گوی تلفنی بر استفاده از همه ظرفیت های استان با استفاده از کمک همه دستگاه های ذیربط برای حل مشکلات مردم منطقه زلزله زده و لزوم اسکان موقت سریع کسانی که منازل مسکونی آنان دچار مشکل شده است تاکید کرد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از اینکه زلزله در این استان هیج تلفات جانی به همراه نداشته است، تصریح کرد: با توجه به فصل سرما، سرعت در امداد رسانی و حل مشکلات مردم زلزله زده از اهمیت بالایی برخوردار است .

بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کهکیلویه و بویر احمد، رئیس دفتر رئیس جمهور در تماس با استاندار این استان دستورات رئیس جمهور برای امدارسانی و انجام اقدامات لازم برای حل مشکلات ناشی از آن را به مقام های استان ابلاغ کرد.

بدنبال ابلاغ دستورات رئیس جمهور برای امداد رسانی سریع به زلزله زدگان ، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان مدیریت بحران با حضور در منطقه نظارت دقیق بر روند امدادرسانی و حل مشکلات را آغاز کردند.

وزیر راه و ترابری نیز به نمایندگی از سوی رئیس جمهور امروز با سفر به استان برای بررسی شرایط مناطق زلزله زده ، رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان و روند امداد رسانی اقدام کرده است.