معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین در خصوص تحرکات اخیر داعش در عراق گفت: سیاست بازیابی داعش در عراق نیز یکی دیگر از دسیسه‌های رژیم پلید آمریکاست.

به گزارش مرور نیوز، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا پس از روی کار آمدن جو بایدن، گفت: از نگاه ما هیچ تفاوتی بین بایدن و ترامپ نیست؛ رژیم آمریکا یک رژیم مستکبر، زورگو، ظالم و غارتگر است و روی کار آمدن رئیس جمهور جدید تفاوتی در سیاست‌های تمامیت‌خواهانه آمریکایی‌ها ندارد.

وی افزود: ترامپ سیاست ‌های ظالمانه آمریکا را واضح و آشکارا اجرا می ‌کرد و بایدن همان سیاست‌ها را به شکلی مرموزانه‌تر اجرا می‌کند؛ لذا ما باید هوشیار باشیم و هوشمندانه در برابر اقدامات آمریکا حرکت کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا در منطقه این است که آن‌ها باید منطقه را ترک کنند و ما هیچ‌گاه از این موضع کوتاه نخواهیم آمد.

سردار شکارچی درباره سیاست‌های آمریکا در یمن پس از روی کار آمدن جو بایدن گفت: آمریکایی‌ها قصد دارند در خصوص یمن این‌گونه القا کنند که به دنبال اجرای سیاست‌های نرم هستند، اما دروغ می‌گویند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین در خصوص تحرکات اخیر داعش در عراق عنوان کرد: سیاست بازیابی داعش در عراق نیز یکی دیگر از دسیسه‌های رژیم پلید آمریکاست.