امام جمعه شهر اهرم گفت: عروج شهادت‌گونه فرمانده سپاه تنگستان ضایعه‌ای گران برای این شهرستان بود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر اهرم اظهار داشت: در آستانه 177 ربیع الاول میلاد سرور نبی اسلام خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد ششمین اختر آسمان تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) شهرستان تنگستان آماده برگزاری جشن میلاد شده بود اما غروب جانگداز و شهادت‌گونه فرمانده سپاه این شهرستان عید و شادی مردم را به عزا تبدیل و همه را در ماتم خود فرو برد.

وی ضمن تسلیت درگذشت فرمانده سپاه تنگستان به بسیجیان، خانواده معظم و معزز شهدا و خانواده آن مرحوم تصریح کرد: رفتن سرهنگ ملاکی خسارتی برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و شهرستان تنگستان بود که پذیرش آن برای مردم غیرقابل باور است.

امام جمعه شهر اهرم گفت: مرحوم سرهنگ ملاکی اقدامات در خور توجهی در حوزه های مختلف سیاسی و  عمرانی برای شهرستان تنگستان انجام داد که عروج شهادت گونه وی ضایعه‌ای گران برای این شهرستان است.

وی ادامه داد: مرحوم ملاکی فرماندهی بود که در اول مسئولیتش باعث خدمات و برکات فراوانی در عرصه های مختلف عمرانی در سطح شهرستان تنگستان شد. این نیروی ولایی شبانه  روز در حال خدمت به مردم شهرستان تنگستان در تمام ابعاد بود و ولایت مداری در وجودش موج می زد.

راستگو ادامه داد: وی خود را سرباز ولایت می دانست و در تمام معنا مطیع امر رهبری بود ، به خانواده معظم و معزز شهدا ارادتی خاصی داشت و هیات رزمندگان در شهرستان برای سرکشی از خانواده شهداء تشکیل داده بود.

امام جمعه اهرم بیان داشت: مرحوم سرهنگ ملاکی در زمینه های راه اندازی نمایشگاه ها و برنامه های فرهنگی و نهضت روشنگری که در دل بسیج این شهرستان ایجاد کرد یک استثناء به شمار می رفت و اگر بخواهیم از همه این ها هم که بگذاریم شاهد خدمات عمرانی زیادی از وی از جمله  ساخت سالن های ورزشی و احداث حسینیه در سپاه  در کنار شهدای گمنام بودیم.

وی با تشکر از حضور همه مردم و بسیجیان در تشییع این فرمانده بسیجی شهرستان عنوان کرد: این نشان داد اگر مسئولی  با اخلاص  برای مردم خدمت کند مردم نیز در فراقش گریان خواهند بود که این همان تعبیر کلام  امیرالمومنین علی (ع) است که در بین مردم آنگونه زندگی کنید که هرگاه از جهان رفتید در سوگت گریه کنند.