نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به آزادی حلب و پیروزی جبهه مقاومت گفت: حلب هرگز رشادت‌های شهدای مدافع حرم را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز شاهد یکی دیگر از پیروزی‌های جبهه مقاومت هستیم و این جبهه موفق شد حلب را نیز آزاد کند.

وی ادامه داد: در این راستا حلب هرگز جانفشانی‌ها و رشادت‌های مدافع حرم را فراموش نمی‌کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه حلب پس از 5 سال از زیر ظلم و ستم خونریزان و جباران آزاد شد، ‌افزود: آزادی حلب پیام‌های بسیاری را جهانیان به همراه داشته است.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور حضور نیروهای ایرانی را در سوریه و عراق به زیر سؤال می‌برند، خاطرنشان کرد: جنایات تکفیری‌ها و ظلم‌های بزرگی که در حق کودکان و زنان و مردان این سرزمین می‌شود را باید به آنان گوشزد کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهان عاری از خشونت اظهار داشت: تا زمانی که ظالمان و غاصبان قدس از بین نروند آرامشی در جهان وجود ندارد.

خطیب جمعه کرج در ادامه به هفته وحدت اشاره کرد و بیان اشت: امروز یکی از مهمترین نیازها جامعه داشتن وحدت و همدلی است.

 

وی مهمترین توطئه دشمنان علیه ملت‌های مسلمان را تفرقه افکنی عنوان کرد و افزود: اگر وحدت و همدلی در جهان اسلام بیش از پیش شود قطعا پیروزی نهایی درآینده نه چندان دور رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه آمریکا باید به بدعهدی خود پاسخگو باشد گفت: با تصویب قانون تحریم‌های 10 ساله علیه ایران در مجلس سنای آمریکا انتظار می‌رفت رئیس جمهور آمریکا این قانون را وتو کند، اما چنین اقدامی را انجام نداد و عملا در مسیر نقض برجام گام برداشت لذا آمریکا در این راستا بدعهدی کرده و باید در برابر این بدعهدی مسؤولان کشور عزتمندانه از حقوق ملت ایران دفاع کنند.