نماینده مردم خمین در مجلس گفت: اظهارات روحانی بر اساس گزارشاتی است که به او میرسد و در حقیقت با واقعیت های جامعه بیگانه است.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت های روحانی مبنی بر اینکه مردم جای گوشت قرمز و مرغ به مصرف آبزیان عادت کنند، اظهار داشت: روحانی عملا به بهانه کرونا از مجموعه کاری خود بیرون نیامده و همه اظهاراتش را بر اساس گزارشاتی که به او می رسد، مطرح می کند و در حقیقت با واقعیت های جامعه بیگانه است.

وی ادامه داد: بیش از  ۱۰ میلیارد دلار ارز ٤٢٠٠ تومانی توسط دولت برای واردات نهاده های دامی اختصاص یافت تا امروز سفره مردم خالی نباشد اما می بینیم که اصلا اینطور نیست و معلوم نیست که این ارزها چه شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم قدرت خرید گوشت قرمز را ندارند اما به این دلخوش بودند که می توانند از مرغ استفاده کنند اما قیمت مرغ هم پرواز کرد و به قیمت نهاده های آزاد رسید که مردم را با مشکل مواجهه کرده است.

* آقای رئیس جمهور! کجا زیرساخت ها را برای پرورش آبزیان فراهم کرده اید؟

وی افزود: آقای روحانی  پیشنهاد می دهند که مردم به سمت استفاده از آبزیان بروند این سوال مطرح است که آقای  رئیس جمهور کجا زیرساخت ها را حتی برای پرورش آبزیان فراهم کرده اید؟

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به روزهای پایانی دولت، خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای روحانی از روی بی دقتی یکسری اظهارات را بیان می کند که جای تامل دارد.