معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اکنون رژیم صهیونیستی غافلگیر شده و در محاصره کامل جبهه مقاومت قرار گرفته است.

به گزارش مرور نیوز، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه اظهار کرد: تحولات در حال جریان در سرزمین‌های اشغالی بی‌سابقه‌ترین تحولات از زمان جعل رژیم صهیونیستی بوده و از لحاظ بزرگی هیچ نمونه مشابه‌ای ندارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ‌های پیشین فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها در مقاطع مختلف افزود: در سال‌های اخیر جنگ‌های غزه و سی و سه روزه از جنگ‌های پیشین رژیم صهیونیستی بوده‌اند که هرکدام دارای مختصات خاص خود بوده‌اند.

جوانی با بیان این که تحولات کنونی دارای مختصاتی منحصر به فرد هستند، ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی غافلگیر شده و در محاصره کامل جبهه مقاومت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هم از درون سرزمین‌های اشغالی و هم از طریق افکار عمومی ملت‌های جهان تحت فشار و محاصره قرار گرفته است.

معاون سیاسی سپاه دلیل غافلگیری رژیم صهیونیستی را فشار‌های داخلی و المللی دانست و گفت: اتفاقات روز‌های گذشته در سرزمین‌های اشغالی توان مقاومت را در مقابله با قدرت نظامی صهیونیست‌ها و آشکارسازی نقص سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی به خوبی به نمایش گذاشته است.

جوانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی خود را کاملا از دست داده و اوضاع کاملا به نفع فلسطین و مقاومت تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه توانایی تغییر دادن اوضاع به نفع خود را نداشته و بر اساس شواهد روند رسیدن صهیونیست‌ها به پایان یک روند پرشتاب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: آینده از آن ملت فلسطین و جبهه مقاومت بوده رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت.

جوانی، رژیم صهیونیستی را یک رژیم بی ریشه، غاصب و جعلی خواند و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با زور سرزمین‌هایی را اشغال کرده که امروزه تحت فشار صاحبان اصلی این سرزمین‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان این که امروزه دست صاحبان اصلی سرزمین‌های اشغالی پر شده است، افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ‌های در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است.

معاون سیاسی سپاه به پشتوانه بزرگ جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: در لبنان، سوریه، عراق، یمن و در کل منطقه همه اضلاع جبهه مقاومت با تمام توان از ملت فلسطین در این رویارویی حمایت می‌کنند.

جوانی با اشاره به بحران‌ها و چالش‌های داخلی گوناگون رژیم صهیونیستی، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ابعاد داخلی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز دچار بحران و چالش است.

وی اضافه کرد: حامیان همیشگی صهیونیست‌ها مثل انگلیس و آمریکا دچار فرسایش قدرت شده و همدستان این رژیم در منطقه مانند عربستان در دام یمن گرفتار هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران مطرح کرد: با اطمینان می‌توان گفت که این تحولات خبر از آینده خوب پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر دشمنان خود، رهایی سرزمین‌های اشغالی از دشمنان بیگانه و آزاد شدن قدس شریف خواهند داد.