معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: رفتار و سکنات شهدای برای همه ما درس‌آموز است. به برکت خون همین شهدا و زحمات آزادگان و جانبازان است که ما امروز توانسته‌ایم در برابر دشمنان بایستیم و تهدیدات را از بین ببریم.

به گزارش مرور نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان آموزشی پادگان ۱۰ نزاجا طی سخنانی با اشاره به اهمیت زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز همه افرادی که در این مسیر فعالیت می‌کنند تا ما شهدا را از خاطر نبریم، در جبهه مقدسی گام برمی‌دارند که این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه از اقدام شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۴ در تغییر نام بلوار هجرت به «شهیدان سرباز» و میدان هجرت به «شهدای پدافند هوایی ارتش» قدردانی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش سپس با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس عنوان کرد: این عملیات نقطه عطف دفاع مقدس و مایه سرافرازی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دریادار سیاری ادامه داد: عملیات بیت‌المقدس بزرگمردی، پادررکاب بودن، ایثارگری، ولایتمداری و شهادت‌طلب بودن ملت قهرمان ایران را به جهانیان نشان داد.

وی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس نماد تعهد ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی است و در این عملیات رزمندگان اسلام نشان دادند که چگونه از انقلاب حفاظت و چگونه تمامیت ارضی را در برابر دشمن تابن دندان مسلح حفظ کردند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: ملت ایران در جریان این عملیات بزرگ و مشترک توانستند در کنار نیرو‌های مسلح اعم از ارتش و سپاه، دشمن را از خاک جمهوری اسلامی بیرون کنند.

امیر سیاری بیان کرد: دشمنی که می‌خواست یک‌روزه خرمشهر را بگیرد و سه روزه جزیره آبادان را تصرف و روز هفتم در میدان آزادی تهران با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در عملیات بیت‌المقدس آن‌چنان شکست خورد که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: امروز همه ما افتخار می‌کنیم که سرباز جبهه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم. این مملکت سربازانی همچون صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی دارد و با وجود چنین عزیزانی، استکبار جهانی هیچ‌گاه جرأت تعرض به این مرز و بوم را نخواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با اشاره به نقش سربازان در تأمین امنیت کشور اظهار کرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون دوران دفاع مقدس پا در رکاب هستند و نقش تعیین‌کننده‌ای را در تأمین امنیت کشور ایفا می‌کنند.

دریادار سیاری افزود: سربازان ما امروز در سراسر کشور و در تمامی نقاط مرزی اعم از شمال جنوب، شرق و غرب کشور حضور دارند و با این حضور مؤثر و مستمر، امنیت پایدار را برای کشور رقم زده‌اند.

وی عنوان کرد: ما دست تک‌تک سربازان عزیز را می‌بوسیم که امنیت کشور به‌واسطه وجود این عزیزان برقرار است و به‌واسطه امنیت، بستر توسعه در کشور فراهم شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز خانواده‌های ایثارگران ما باید به خود ببالند که چنین فرزندانی را تربیت و فدای آرمان‌های اسلام عزیز کردند، گفت: رفتار و سکنات شهدای برای همه ما درس‌آموز است. به برکت خون همین شهدا و زحمات آزادگان و جانبازان است که ما امروز توانسته‌ایم در برابر دشمنان بایستیم و تهدیدات را از بین ببریم.

امیر سیاری در پایان خاطرنشان کرد: شهدا پشتوانه ارزشی ملت ایران هستند و دشمنان ما باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی با برخورداری از نیرو‌های مسلح پا در رکاب آموزش‌دیده و تجهیزات و تاکتیک‌های تولید داخل و اراده جمعی و با داشتن روحیه ولایتمداری و ایثارگری و پشتیبانی قوی ملت قهرمان همچون دوران دفاع مقدس این آمادگی را دارند که در برابر هر تهدیدی بایستند و جواب دندان‌شکنی به آنان دهند.