فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دولت‌ مردان سایر کشورها به شدت روی انتخابات ما نظر دارند چراکه به دنبال پایه‌ریزی سیاست‌های‌ خود در مورد ایران هستند. باید آگاه باشیم که آنها به دنبال دلسوزی برای ما نیستند و به دنبال تامین و مطالبه منافع خودشان هستند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع اساتید و فرماندهان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، با بیان اینکه با همت و تلاش شما عزیزان این دانشگاه رو به پیشرفت است، گفت: ریل گذاری صورت گرفته در دانشگاه شهید ستاری، درست و در حال حرکت و پیمودن راه به سمت جایگاه مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید به این وضع قانع شویم، افزود: اساتید دانشگاه  شهید ستاری مغز متفکر نیروی هوایی ارتش و یاران اجرایی در دانشگاه هستند و رسیدن به مطالبات اعلا با همت شما عزیزان ممکن است.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه با بیان اینکه اگر دانشجو در دانشگاه ۱۰۰ درصد منضبط پرورش داده شود در یگان اجرایی ۶۰ درصد قابلیت و کارایی دارد، تصریح کرد: کار شما اساتید بسیار مهم است چراکه پایه‌های آموزشی و تربیتی دانشجویان در اینجا طرح‌ریزی می‌شود و شکل می‌گیرد و دانشگاه هوایی شهید ستاری باید دارای بهترین افراد نیروی هوایی باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با بیان اینکه برحسب وظیفه همه شما برادران عزیز و اطرافیانتان را به شرکت پرشور در انتخابات توصیه می‌کنم، گفت: حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح، اولین و مهمترین هدف در این اتتخابات است.

نصیرزاده با بیان اینکه کشور ما امروز در یک شرایط خاص قرار دارد و خیلی از مسائل به انتخابات گره خورده است، خاطرنشان کرد: دولت‌ مردان سایر کشورها به شدت روی انتخابات ما نظر دارند چراکه به دنبال پایه‌ریزی سیاست‌های‌ خود در مورد ایران هستند. باید آگاه باشیم که آنها به دنبال دلسوزی برای ما نیستند و به دنبال تامین و مطالبه منافع خودشان هستند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از اساتید برگزیده دانشگاه هوایی، تقدیر شد.