فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: برخی دولتمردان میان مردم حاضر نمی شوند و هیچ‌کاری هم برای معیشت مردم نمی کنند و همه مشکلات را گردن تحریم انداخته اند و هنوز منتظر برجام و پنج بعلاوه یک هستند.

به گزارش مرور نیوز، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا قبل از ظهر امروز(دوشنبه) در ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در بیت المهدی شهر کرمان با بیان اینکه امام به مردم مستضعف این الگو را داد که می‌توان دست بر زانو گذاشت و در مقابل استکبار ایستاد، گفت: انقلاب باید دائم خودش را پالایش کند و هرکجا دید دارد از مسیر خارج می‌شود خود را اصلاح کند.

وی افزود: باید بدانید فرمان کشور را به دست چه کسی می‌دهیم و درست است که رهبر انقلاب در صدر کشور نشسته اند و بیانیه گام دوم و دستور اقتصاد مقاومتی می‌دهند اما اگر کسی نباشد که آنها را اجرا کند در حد بیانات باقی می‌ماند.

محمد با بیان اینکه امام جامعه بیست سال پیش سخن از تهاجم فرهنگی به میان آوردند،‌ تصریح کرد: در خصوص فضای مجازی حتی نامه چندبندی زماندار دادند ولی اجرا نشد، لذا امروز فضای مجازی در کنار همه فرصت‌ها تهدید هم محسوب می شود و این در حالی است که کشور های بی‌قید اروپایی فضای مجازی را کنترل کردند، ولی در کشور ما به تعبیر آقا رهای رهاست.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی یک سری آمار ارائه شد اما در عمل همه فشار روی دوش مردم گذاشته شده است.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا با تاکید بر اینکه رئیس ما فراجناحی هستیم و آقای رئیسی هم تاکید کرد مستقل وارد شده است و این دسته بندی‌هارا قبول نداریم و کارگزار یا انقلابی است یا غیر انقلابی، بیان داشت: برای ما نظر ولی جامعه مهم است و ایشان در گام دوم جوانگرایی را مطرح کردند. زمان تنگ شد و خودم وارد شدم، همه هم به من لطف داشتند ولی می‌گفتند برای کلام آقا آمده‌ایم.

محمد با تاکید بر اینکه امروز هم یک هدف بزرگ داریم و آن تشکیل دولت انقلابی است پس نه بی انگیزه شوید، نه سرد شوید بلکه قله را نگاه کنید،‌گفت: آقای رئیسی به من گفت هیچ علاقه ای برای ورود به عرصه نداشتم و احساس تکلیف کردم و ایشان در قوه قضائیه نشسته بود و محبوبیتش هم هر روز بیشتر می‌شد ولی وارد عرصه تشکیل دولت سیزدهم شد که این حجم از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی را به ارث می‌برد که چنین اقدامی جز برای عمل به تکلیف معنای دیگری ندارد.

وی افزود: برخی دولتمردان میان مردم حاضر نمی شوند و هیچ‌کاری هم برای معیشت مردم نمی کنند و همه مشکلات را گردن تحریم انداخته اند و هنوز منتظر برجام و پنج بعلاوه یک هستند.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد: شهید سلیمانی در سخت‌ترین شرایط دیدار خانواده شهدا را فراموش نمی‌کرد، هیچ‌گاه وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نمی‌شد، همه گروه‌ها هم دوستش داشتند چون حرف حق را می‌زد و این است مکتب سلیمانی.

محمد افزود: کشور مملو از منابع خدادادی و منابع انسانی است و نمی‌توان در کشور پهناوری مثل ایران با نشستن در اتاق در بسته کشور را اداره کرد و همه قدرت جمع شده در تهران، استانداران بعضا اشخاص زحمتکشی هستند ولی اختیار لازم را ندارند، باید تفویض شود.

وی ضمن انتقاد نسبت به نگرش بالا به پایین برخی کارگزاران تصریح کرد: با این روش‌ها در حالت عادی کشور را هم نمی‌توان اداره کرد، چه رسد به شرایط بحرانی کنونی.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه امام جامعه ابتدای هر سال شعار جهش تولید می‌دهد، برخی گویا این شعار را جهش در سنگ اندازی جلوی تولید می‌شنوند، وگرنه این قوانین بیمه ای و مالیاتی برای توقف تولید و اشتغال است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت آینده با رای مردم دولت انقلابی تشکیل شود و با نگاه ظرفیت‌های مردم و نه چشم‌داشت به خارج بتوان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: من از کف میدان صحبت می کنم، اطلاعات ریز دارم، جنوب کرمان می خواستیم معدنی را بهره برداری کنیم، سه سال سنگ اندازی می شد، به نام محیط زیست، به نام میراث فرهنگی جلوگیری کردند، معدن که باز شد جوان های همه روستاهای افراد شاغل شدند، امسال اکثرا خودرو هم خریده بودند. کشاورزی استان به خاطر آب رو به نابودی است و بنگاه‌های متوسط گرفتار هستند و مسائل با رخوت حل می‌شود و ما به دنبال اصلاح این روش‌ها هستیم.

وی افزود: دولتی می‌خواهیم که با سرعت و کیفیت کارهای لازم را انجام دهد و به قول شهید سلیمانی دنبال فرد صالح باشید.

محمد با بیان اینکه مردم گلایه مند هستند و مبادا قهر کنند و باید تبیین کنید که راه برون رفت از مشکل اتفاقا حضور در انتخابات است، تصریح کرد: ستادها و بخشی رسانه ای‌مان را در خدمت آقای رئیسی قرار دادیم و خودم هم در شهرها راه افتاده ام و مردم را دعوت به شرکت در انتخابات می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه دولت کارهای بزرگی در پیش دارد و میزان درصد آرایی که بیاورد، در وزن کشی‌های بین‌المللی به کمکش خواهد آمد و در مهلت باقی‌مانده هر کاری که به ذهنتان می‌رسد را بطور جهادی انجام دهید، بیان داشت: کمربندها را محکم ببندید تا انشاالله دیار کریمان و سردار سلیمانی یکی از سربلندترین استان‌های کشور در انتخابات پیش رو باشد.