نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: جریان اصلاحات همانند ۸ سال گذشته که هیچ برنامه ای برای کشور نداشت، لذا الان هم بدون برنامه و تنها با شانتاژ و رفتارهای پوپولیستی قصد رقم زدن انتخابات به نفع خود را دارد؛ رفتارهای کاندیداهای اصلاح طلبان نشان می‌دهد آنان دچار پارادوکس درونی شده اند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمد تقی نقد علی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در این مناظره از سوی بعضی از کاندیداها نهایت اخلاق مداری، متانت و وزانت یک رئیس جمهور را مشاهده کردیم و از طرفی دیگر سبکی و اخلاق بچه گانه کسانی که در حد یک مدیریت جزء نیستند را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: این مناظره معیار خوبی برای مردم ایران شد که اخلاق برخی کاندیداها را بشناسند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مناظره کاندیداهایی که از جریان ارزشی جامعه بودند برنامه های خوبی ارائه کردند و از طرفی جریانی که ما ۸ سال گذشته را نتیجه عملکرد و مدیریت آنها می دانیم، جز فرافکنی و مشکلات را به  گردن دیگران انداختن، چیز دیگری را  ندیده ایم.

نقدعلی تصریح کرد: جریان اصلاحات همانند ۸ سال گذشته که هیچ برنامه ای برای کشور نداشت، الان هم بدون برنامه و فقط با شانتاژ و رفتارهای پوپولیستی قصد رقم زدن انتخابات به نفع خود را دارد.

*کاندیداهای اصلاح طلبان دچار پارادوکس درونی شده اند

وی با بیان اینکه در این مناظره شاهد تناقض در رفتار کاندیداهای جریان اصلاحات بودیم، افزود: کاندیداهای جریان اصلاحات در این مناظره از طرفی از رفتار و منش روحانی اظهار برائت جستند و از یک طرف هم دفاع کردند! خود کاندیداها هم مانده اند که چه کاری باید انجام بدهند چرا که اگر دفاع کنند باید تمام خساراتی که طی ۸ سال گذشته به ایران وارد شده را تقبل کنند و از طرفی هم میبینند جزئی این جریان هستند لذا دچار یک پارادوکس درونی شده اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای همتی میگوید در مدیریت بانک مرکزی، مبنای روحانی را قبول نداشتم و از طرفی هم مشکلات اقتصادی را به اف ای تی اف ربط میدهد قطعا اف ای تی افی که عمده بندهایش اجرایی شده و هیچ خاصیتی نداشته است.

نقدعلی در پایان خاطرنشان کرد: علی القاعده اصلاح طلبان رفتار انداختن تقصیر گردن دیگران را در گذشته تجربه کرده اند و به تبع آن جواب گرفته اند لذا ذر این دوره هم می خواهند آنرا بروز دهند تا بلکه بتوانند انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.