معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در یک سال گذشته، عملکرد تصمیمات حمایتی کرونا در حوزه‌ های مختلف، متفاوت بود، براساس ارزیابی که در دو ماه گذشته از میزان تحقق برنامه‌ های اجرایی داشتیم، کارگروه اقتصادی کرونا یک بسته جامع حمایت‌های اقتصادی کرونا را برای ۱۴۰۰ تصویب کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در نشست خبری درباره آخرین تصمیمات کارگروه اقتصادی برای حمایت از بنگاه‌ های آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: کارگروه اقتصادی بسته جامع حمایت‌ های اقتصادی مالی، بانکی و بیمه‌ای در رابطه با مقررات در سال ۱۴۰۰ را طراحی کرده است.

وی اضافه کرد: با وجود همه محدودیت‌ هایی که در سال ۹۹ داشتیم به سبب تبعات اقتصادی همه‌گیری کرونا برای حمایت از کسب و کار‌های آسیب‌دیده، تصمیماتی اتخاذ شد.

نهاوندیان افزود: سال گذشته در مجموع ۷۷ هزار میلیارد تومان به صورت مستقیم و به صورت تسهیلات به خانوار‌ها پرداخت شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه در یک سال گذشته، عملکرد تصمیمات حمایتی کرونا در حوزه‌ های مختلف، متفاوت بود، افزود: براساس ارزیابی که در دو ماه گذشته از میزان تحقق برنامه‌ های اجرایی داشتیم، کارگروه اقتصادی کرونا یک بسته جامع حمایت‌های اقتصادی کرونا را برای ۱۴۰۰ تصویب کرد.

وی اضافه کرد: حمایت‌ های اقتصادی ما در حوزه‌ های مالی، بانکی و بیمه‌ای و در رابطه با مقررات است و این تصمیمات به صورت مفصل در سایت کارگروه اقتصادی coronomy.ir در دسترس عموم، است.