نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمیته تبلیغات 5 دقیقه برای من وقت گذاشته است اما من از این 5 دقیقه استفاده نخواهم کرد.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صداوسیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توقع مردم از مناظرات ارائه برنامه است و ان شاالله با اراده مردم شرایط به نفع مردم تغییر کند.

 وی گفت: رقیب من علاوه بر فساد و ناکارآمدی، بداخلاقی‌های سیاسی نیز خواهد بود.

رئیسی گفت: در مناظره قبل، بداخلاقی‌هایی شد و تهمت هایی به بنده زده شد و من گفتم اگر مشکلات مردم با توهین به من حل می‌شود، عیبی ندارد.

وی تاکید کرد: در دوره قبل انتخابات هم در سالن مناظره متلک‌گویی و سخنان ناروا مطرح شد اما آیا مشکلات مردم حل شد؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمیته تبلیغات 5 دقیقه برای من وقت گذاشته است اما من از این 5 دقیقه استفاده نخواهم کرد و پاسخ را بر عهده مردم که بسیار خوب پاسخ دادند و بعد از این هم پاسخ خواهند داد، می گذارم.

رئیسی گفت: آذری های عزیز آذربایجان، زنجان، اردبیل و جای جای استان های ترک نشین کشور بسیار بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند و بسیار تماس گرفتند و پیام دادند. از مهر و محبتشان صمیمانه تشکر می کنم. این محبت همواره بوده و به لطف خداوند متعال همواره هست ان شاءالله.

وی در پایان تاکید کرد:  امیدوارم اخلاق انتخاباتی، سیاسی و شئونات در حد کسانی که می خواهند در کسوت ریاست جمهوری و کسوت کاندیدای ریاست جمهوری حاضر شوند، رعایت شود.