عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه کسانی که امنیت انتخابات را برقرار می کنند، کار بسیار فشرده‌ای دارند گفت: همه باید با دقت و هوشیاری وظیفه حفظ امنیت انتخابات را انجام دهند.

به گزارش مرور نیوز، غلامحسین محسنی اژه‌ای عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در جلسه ستاد انتخابات شورای نگهبان اظهار کرد: دهه کرامت را گرامی میدارم و امیدوارم آنچه رضای حضرت حق است بر قلب و جسم ما جاری شود.

وی افزود: از همه کسانی که دست‌اندرکار انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و مردم آن هستند صمیمانه تشکر می‌کنم و با غیرت دینی و احساس دینی روز ۲۸ خرداد علی رغم خواست همه شیاطین کوچک و بزرگ انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: تجربه ثابت کرده که مردم زمان شناس هستند، اولویت‌ها را تشخیص می‌دهند و در روز انتخابات به هرکس که برای این نظام و مردم مفید است رای خواهند داد.

معاون اول قوه قضاییه متذکر شد: از همه کسانی که امر اخذ رای و اطمینان بخشی را برای مردم فراهم کردند تشکر می‌کنم،  ناظران انتخابات از روز ۲۸ خرداد تا پایان انتخابات کار حساسی و فشرده‌ای پیش رو دارند، اما نباید خستگی بر آن‌ها چیره شود.

وی در پایان گفت: مردم کشورمان آگاه هستند و قطعا هیچ مشکلی در روز رای گیری پیش نخواهد آمد، اما باید مشکلات احتمالی را به نیرو‌های ذیربط اطلاع دهیم.