سیدصولت مرتضوی نماینده ستاد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در نامه ای به وزیر کشور بیان کرد: مشکل رأی‌گیری در برخی از حوزه های تهران را رفع کنید.

به گزارش مرور نیوز، سیدصولت مرتضوی نماینده ستاد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در وزارت کشور، صبح امروز در نامه‌ای به وزیر کشور، به اختلال در فرآیند رأی‌گیری در حوزه‌های جنوب شهر تهران اشاره کرد و با انتقاد از این موضوع خواستار رفع مشکل از سوی وزیر کشور شد.

در این نامه آمده است: «احتراماً حسب گزارش‌های رسیده از جنوب شهر تهران، مردم شریف از آغازین دقایق رأی‌گیری در جلوی شعب اخذ رأی حاضر شده‌اند، اما تاکنون فرآیند اخذ رأی آغاز نشده است. خواهشمند است دستور فرمایید با قید فوریت نسبت به رفع مشکل و شروع فرآیند رأی‌گیری در این استان اقدام نمایند».

گفتنی است، از صبح امروز گزارش‌های ارسالی و منابع مردمی در سراسر کشور حاکی از آن بوده است، در برخی از حوزه‌ها با وجود تشکیل صف‌های مردمی از حدود ساعت 7 صبح، به مدت یکساعت الی یک ساعت و نیم از رأی‌گیری خودداری شده و مسؤولان حوزه‌ها دلیل این مشکل را نبود تعرفه، قطع سیستم الکترونیک احراز هویت یا عدم ابلاغ از سوی فرمانداری‌ها اعلام کرده‌اند.

تا این لحظه پاسخی از سوی ستاد انتخابات کشور در خصوص این مشکل داده نشده است.