دبیرکل حزب موتلفه آمریکا گفت: آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی سهیم است و نمی خواهد مردم جهان از طریق جریان آزاد اطلاعات از این جنایات مطلع شوند.

به گزارش مرور نیوز، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست دبیران این حزب ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی،گفت: با شهادت شهید بهشتی، انقلاب اسلامی وارد یک نقطه عطف در تاریخ خود شد و لیبرال‌ها به همراه منافقین نام خود را به عنوان جنایتکار جنگی در یاری رساندن به ارتش بعث به ثبت رساندند.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام (ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال ۶۰ و هفته حقوق بشر آمریکایی،افزود: حمایت آمریکا و سه کشور شرور اروپایی از منافقین یک رسوایی حقوق بشری است.

دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد: غرب در حالی از منافقین حمایت می کند و به آنها پناه داده است که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران توسط این سازمان تروریستی به شهادت رسیده اند.

بادامچیان، شهید بهشتی را پایه گذار دستگاه قضایی و نیز مدیر و تدوینگر قانون اساسی معرفی کرد و گفت: شهید بهشتی در عمر کوتاه خود پس از انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داد و قانون اساسی در مجلس خبرگان قانون اساسی با مدیریت او به سامان رسید.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهید بهشتی بنیانگذار حزب جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: کادرهای بزرگی که در حزب جمهوری اسلامی تربیت شدند تاکنون خدمات عظیمی در مجلس، دستگاه قضایی و قوه مجریه ارائه داده اند و همین جریان نیرومند است که طی ۴۰ سال گذشته در برابر جریان نفاق و جریان لیبرالیسم در کشور قد علم کرد و آنها را به زباله دان تاریخ سپرد.

دبیرکل حزب موتلفه آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان دانست و گفت: آمریکا با حمله به عراق، افغانستان و سوریه و کشتن صدها هزار نفر از مسلمانان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

بادامچیان افزود: آمریکا اخیرا با بستن سایت شبکه های العالم، المسیره، اللوءلوء، فلسطین الیوم، نباء و الکوثر می خواهد جلوی افشای جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری خود را بگیرد.

وی اضافه کرد: آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی سهیم است و نمی خواهد مردم جهان از طریق جریان آزاد اطلاعات از این جنایات مطلع شوند، اگرچه آمریکا مخالف آزادی بیان است اما شبکه عظیم جریان مقاومت با وجود این محدودیت‌ها به وظیفه اطلاع رسانی خود ادامه می‌دهد.

دبیرکل حزب موتلفه همچنین درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و واکنش غرب به نتایج این انتخابات گفت: امروز در غرب عزا گرفته اند چون قرار است یک دولت انقلابی و جهادی روی کار بیاید.

بادامچیان با بیان کرد: انتقال آرام قدرت در ایران با نتایج انتخابات اخیر نشان داد در ایران مردم‌سالاری دینی حاکم است. غرب متوجه شد که یک ضلع رقابت در ایران سرمایه اجتماعی خود را از دست داده است اما مردم همچنان در صحنه حضور دارند و دولت خود را در چالش‌های پیش رو حمایت خواهند کرد.

وی همچنین درباره اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب، گفت: سید ابراهیم رئیسی پاسخ های منطقی و درستی به سوالات خبرنگاران داد، به ویژه آنجا که با یک کلمه «خیر» تکلیف مناسبات جدید ایران و آمریکا را مشخص کرد.

دبیرکل حزب موتلفه در ادامه با اشاره به مذاکرات وین، اظهار داشت: مقامات آمریکایی با تصریح به اینکه حاضر نیستند تحریم ها را بردارند تکلیف ما را در قبال مواضع تجاوزکارانه واشنگتن مشخص کردند. آمریکا صریحا اعلام کرده است مسیر خصومت ورزی با ملت ایران را ادامه می دهد و طبیعی است ما هم راه مقاومت را انتخاب کرده ایم و از آن کوتاه نخواهیم آمد.

بادامچیان تاکید کرد: در این معرکه، آمریکا است که در نهایت مجبور است کوتاه بیاید و به تعهدات خود برگردد، اینکه آمریکایی‌ها گفته‌اند یا باید بر سر همه چیز توافق شود یا توافقی در کار نیست، زدن زیر میز مذاکره است.

وی در رابطه با درباره تحولات افغانستان،تصریح کرد: درگیری‌های امروز افعانستان محصول شرارت جدید آمریکا است. آمریکایی‌ها در حال ترک افغانستان هستند، اما می خواهند یک سرزمین سوخته را تحویل دولت و مردم افغانستان بدهند. مردم افغانستان خودشان می توانند مسائل خود را حل کنند و نیازی به درگیری نظامی نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آنچه امروز مردم افغانستان پس از خروج آمریکاییها نیاز دارند امنیت، راه و توسعه در سایه صلح دائمی بین اضلاع گفت وگو است. رسیدن به این دف بزرگ، هوشیاری و اقدام طرف‌های درگیر را می طلبد.