رئیسی با بیان اینکه مردم نسبت به رفع مشکلات و کاستی های موجود به دولت مردمی امید بسته اند، اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و سختی ها، چشم انداز آینده را روشن می‌دانم و عمیقا باور دارم که اصلاح روند موجود امکانپذیر است.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی با قدردانی از مواضع و بیانات راهگشای این مرجع تقلید در دعوت مردم به حضور در انتخابات، اهتمام دولت به استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع تقلید و نخبگان کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می داند و تلاش می کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام های موثر بردارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و کاستی هایی که امروز  در عرصه های مختلف وجود دارد، به ظرفیت های کشور و توان جوانان و نخبگان باور دارم و تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهیم.

رئیسی  در ادامه با بیان اینکه مردم نسبت به رفع مشکلات و کاستی های موجود به دولت مردمی امید بسته اند، اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و سختی ها، چشم انداز آینده را روشن می‌دانم و عمیقا باور دارم که اصلاح روند موجود امکانپذیر است.

آیت الله جعفر سبحانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه های مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می تواند در رفع مشکلات موثر باشد.

این مرجع تقلید در ادامه فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی را در غلبه بر مشکلات اقتصادی موثر دانست و گفت: امروز باید از همه ظرفیت های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی  مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.