نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: آیت الله رئیسی ویرانه ای را تحویل می گیرد اما با انرژی که از آیت الله رئیسی سراغ داریم معتقدیم با روی کار آمدن نیروهای مجاهد و کارآمد از مشکلات عبور خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به صحبت های اخبر رئیس جمهور مبنی بر اینکه علت عدم رفع تحریم ها برواکراسی پارلمانی است، اظهار داشت: آقای روحانی با چنین اظهاراتی می خواهد فرافکنی کند.

وی با اشاره به مشکلات قطعی برق در کشور، افزود: در بحث قطعی برق کاملا سوء مدیریت دولت آشکار است اما طی این ۸ ساله گذشته دولت عادت کرده تا هرجایی مشکلی بوجود آمده آنرا برگردن تحریم ها بیندازد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعا نمیدانیم اگر مسئله بیماری کرونا و یا تحریم ها نبود دولت مشکلات و سوء مدیریت خود را چگونه می خواست توجیه کند.

نقدعلی تصریح کرد: طی ۸ سال گذشته هیچگونه سرمایه گذاری برای توسعه تولید انرژی های فسیلی نداشته ایم و باز هم دولت این مشکل را به تحریم ها و بروکراسی پارلمانی نسبت داد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید این مجلس به مذاق آقای روحانی خوش نیاید اما در مجلس دهم که آقای لاریجانی ۱۰۰ درصد با سیاست های دولت همسو بود و حتی برجام را در ۲۰ دقیقه تصویب کرد! آیا مشکل بروکراسی پارلمانی طی یکسال اخیر که مجلس انقلابی روی کار آمده، بوجود آمده است؟

مجلس قبلی به وکیل الدوله معروف بود

وی با بیان اینکه مجلس قبلی به وکیل الدوله معروف بود، بیان کرد: اینکه رئیس جمهور مجلس انقلابی را عامل عدم رفع تحریم ها را می داند نوعی فرافکنی است.

روحانی میداند در محکمه مردم محکوم است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روحانی در واپسین روزهای دولت خود است و به خوبی می داند که در محکمه مردم هم محکوم است. یعنی حتی اگر محکمه ای تشکیل نشود اما آقای روحانی نزد وجدان بیدار مردم محکوم است.

آیت الله رئیسی ویرانه ای را تحویل می گیرد

نقدعلی در پاسخ به این سوال که دولت جدید در شرایط سختی می خواهد اداره کشور را در دست بگیرد، فکر می کنید مشکلات پیش روی دولت جدید چیست، افزود: آیت الله رئیسی ویرانه ای را تحویل می گیرد اما با انرژی که از آیت الله رئیسی سراغ داریم معتقدیم با روی کار آمدن نیروهای مجاهد و کارآمد از مشکلات عبور خواهد کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا مشکلات معیشتی، بحث صادرات، اصلاح امور مالیاتی، اجرای قانون تولید یک میلیون مسکن در سال و ... اولویت هایی است که آقای رئیسی پیش رو دارد که انشالله با همکاری مجلس و دولت و قوه قضاییه این مشکلات در آینده ای نزدیک رفع خواهد شد.