دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: با همراهی مجلس و قوه قضائیه، سید ابراهیم رئیسی در دوره سیزدهم ریاست جمهوری و گام دوم انقلاب حرکت موفقی خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در هفتمین اجلاس معاونت سیاسی استان‌های حزب موتلفه اسلامی با تبریک حماسه ۲۸ خرداد تاکید کرد: این انتخابات مأیوس کننده دشمنان و امیدوارکننده دوستان نظام بود.

بادامچیان ضمن تشکر از زحمات دفاتر حزب در استان‌ها در جریان انتخابات ۲۸ خرداد، گزارشی از فرایند تشکیل شورای وحدت و تلاش برای وحدت اصولگرایان ارائه کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مؤتلفه در انتخابات میاندوره‌ای مجلس در تهران یک اقدام اخلاقی و ارزشی انجام داد و سرکار خانم دکتر افتخاری علیرغم شایستگی کامل و پشتوانه آراء، از نامزدی نمایندگی مجلس به نفع سردار اسماعیل کوثری انصراف داد و در شورای ائتلاف و شورای وحدت مورد تمجید و تجلیل قرار گرفت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات تهران گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای خبرگان و میاندوره‌ای مجلس در تهران، شورای وحدت و شورای ائتلاف براساس وحدت نظر عمل کردند. در سراسر کشور نیز با تلاش هر دو مجموعه، نیرو‌های ارزشی پیروز شدند و به شورا‌ها راه یافتند.

وی تأکید کرد: با همراهی مجلس و قوه قضائیه، سید ابراهیم رئیسی در دوره سیزدهم ریاست جمهوری و گام دوم انقلاب حرکت موفقی خواهد داشت.

بادامچیان درباره انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز گفت: دبیران استان‌های ما و همکارانشان توانستند در این انتخابات نقش مؤثری ایفا نمایند و تعدادی از اعضاء و طرفداران حزب در نقاط مختلف کشور به شورا‌های ششم راه یافتند.

محمد بومیان قائم مقام معاونت سیاسی نیز در این اجلاس ضمن اشاره به برگزاری انتخابات و نقش مؤثر حزب و دفاتر آن در سراسر کشور، نکاتی را در رابطه با امور تشکیلاتی بیان کرد.

بومیان همچنین با اشاره به تغییر و تحول در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و تغییر دبیر این ستاد از معاونین سیاسی خواست شورای امر به معروف حزب را در استان تشکیل و فعال نمایند.

درخواست دیگر قائم مقام معاونت سیاسی، معرفی نخبگان و کارشناسان عضو در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای همکاری در باشگاه سیاسی بود.

در ادامه معاونین سیاسی استان‌های قزوین، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و دبیران استان‌های زنجان و کرمان به ارائه گزارش انتخابات استان متبوع خویش پرداختند.