رئیس‌جمهور منتخب گفت: تنظیم بازار و برقراری ثبات و آرامش در معیشت و سفره مردم و نقش سازمان تعزیرات در این زمینه ضروری است.

به گزارش مرور نیوز، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در دفتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آوایی در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار ضمن تشکر از تبریک وزیر دادگستری و گزارش وی، با اشاره به ضرورت تنظیم بازار و برقراری ثبات و آرامش در معیشت و سفره مردم و نقش سازمان تعزیرات در این زمینه گفت: این سازمان باید با همکاری سازمان‌های نظارتی در زمینه مقابله با گران‌فروشی و قاچاق کالا نقش موثرتری ایفا کند.

رئیس‌جمهور منتخب افزود: باید ضمن آسیب‌ شناسی اقدامات و وضعیت فعلی سازمان تعزیرات، طرح تحولی برای این سازمان تدوین شود تا ساختار، جایگاه و فرآیند‌های آن اصلاح شده و بهبود یابند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تعدد و تنوع شورا‌های عالی، کنوانسیون‌ها و مجامعی را که وزرا عضو آن‌ها هستند، مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: باید ساز و کاری اندیشیده شود تا این مشکل نظام اداری در راستای تسهیل فعالیت‌ها و اقدامات هر وزارتخانه اصلاح شود.

رئیسی در پایان اضافه کرد: این ساز و کار همچنین باید باعث کاهش تعداد جلساتی شود که وزرا بخش قابل توجهی از وقت روزانه خود را به حضور در آن‌ها اختصاص می‌دهند.