فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر تمامی مرزهای کشور در امنیت کامل است، امروز نیروی زمینی ارتش علاوه بر ماموریت ذاتی خود، در حوزه امداد رسانی به مردم کشور، تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است.

به گزارش مرور نیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در استان اصفهان و بنا به درخواست استاندار این شهر دستور ساخت و احداث بیمارستان صد تختخوابی دائمی تنفسی را جهت خدمات رسانی به مردم عزیز در این شهر را به مدیر طرح‌های محرومیت زدایی نزاجا سرهنگ ولی رحمانی صادر کرد.

وی در این باره گفت: با توجه به شرایط رنگ بندی و خاص ویروس منحوس کرونای در کشور و خصوصاً در استان اصفهان و ضرورت خدمات رسانی نیروی زمینی ارتش به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت، برابر درخواست مسئولین این استان، بیمارستان صد تختخوابی دائمی تنفسی را ظرف مدت یک هفته برپا خواهیم کرد.

امیر حیدری با بیان اینکه ماموریت ذاتی نیروی زمینی ارتش حفظ و حراست و تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مرزهای کشور در امنیت کامل است، امروز نیروی زمینی ارتش علاوه بر ماموریت ذاتی خود، در حوزه امداد رسانی به مردم کشور، تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است و اینگونه ولایت مداری خود را به منصه ظهور می‌رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به احداث بیمارستان‌های دائمی تنفسی در مناطق مختلف کشور افزود: نیروی زمینی ارتش در این حوزه به تجارب بسیار ارزنده‌ای دست یافته است و در مقطع کنونی در استان سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین و… با برپایی و ساخت بیمارستان‌های دائمی تنفسی خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌کند.