فرمانده کل ارتش گفت: خدمت به دولت در واقع خدمت به ملت، کشور و نظام است، با کسب مجوز از فرمانده معظم کل قوا و در قالب سیاست‌های ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح، ما هر کاری که از دستمان بربیاید در خدمت به دولت انجام خواهیم داد.

 به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، با اشاره به کمک ارتش به دولت برای حل مشکلات کشور، گفت: نیرو‌های مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجوز فرمانده معظم کل قوا و بر اساس وظایفی که در قانون اساسی برای‌شان پیش‌بینی شده است، در هر زمان و مکانی که دولت نیاز داشته باشد و به شرط اینکه به توان رزمی آسیبی وارد نشود، در خدمت دولت خواهند بود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه خدمت به دولت در واقع خدمت به ملت، کشور و نظام است، تأکید کرد: با کسب مجوز از فرمانده معظم کل قوا و در قالب سیاست‌های ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح، ما هر کاری که از دستمان بربیاید در خدمت به دولت انجام خواهیم داد.

ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در حوزه مقابله با شیوع بیماری کرونا و همچنین مدیریت حوادث غیرمترقبه و کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان و خوزستان طی ماه‌های اخیر خدمات قابل توجهی انجام داده‌اند.