سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی همواره در تلاش است تا با تهدیدات پوشالی در افکار عمومی و روابط ایران تاثیر بگذارند در حالیکه این نوع تهدیدات برای مردم ایران و منطقه عادی شده است.

سید نظام‌ الدین موسوی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به تهدیدات نخست وزیر رژیم صهیونیستی  مبنی بر انجام اقدام نظامی علیه ایران، اظهار داشت:  سخنان گزاف رژیم صهیونیستی مبنی بر اقدامات نظامی علیه ایران موضوع جدیدی نیست و مردم ایران به اینگونه حرف ها عادت کرده اند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همواره در تلاش است تا با تهدیدات پوشالی در افکار عمومی و روابط ایران تاثیر بگذارند در حالیکه این نوع تهدیدات برای مردم ایران و منطقه عادی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز در درون مرزهای خود تحت محاصره است، تصریح کرد: گروه های چریکی مبارز در فلسطین و لبنان به راحتی از پس تهدیدهای رژیم صهیونیستی برامده اند و ما شاهد این هستیم که هرزمانی که صهیونیست ها تلاش کرده اند در منطقه حرکتی انجام دهند توسط حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی در همان محدوده اطراف رژیم صهیونیستی واکنش هایی را دریافت کرده اند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: به تعبیر رهبر عالی قدر حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست تر است و دیدیم که گنبد آهنینی که ادعا می کردند هیچ موشکی قدرت نفوذ در آن را ندارد، موشک های ایذایی حزب الله لبنان و حماس آن گنبد را درهم نوردید به طوری که عناصر  صهیونیست های درون سرزمین های اشغالی مجبور شدند که برای مدتهای متمادی به پناهگاه ها بروند.

موسوی با اشاره به جنگ های 33 روزه لبنان، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که در جنگ های 33 ، 22 و11 روزه سرانجام عملیات هایش شکست بوده به طور طبیعی در برابر یک قدرت منطقه ای همچون جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن ندارد چرا که توان کافی و لازم ندارد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه زورگویی ها، مستحکم ایستاده و آمادگی لازم را دارد تا در برابر هر تحرک و خطای رژیم صهیونیستی جواب دندان شکن دهد.