معاون هماهنگ کننده ارتش در پیام‌ های جداگانه‌ای، انتصاب «محمد مخبر» به سمت معاون اول رئیس‌جمهور و «غلامحسین اسماعیلی» به سمت رئیس دفتر ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در پیام‌ های جداگانه‌ای، انتصاب «محمد مخبر» به سمت معاون اول رئیس‌جمهور و «غلامحسین اسماعیلی» به سمت رئیس دفتر ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به محمد مخبر، آمده است: با ابراز مسرت و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان «معاون اول ریاست جمهوری اسلامی ایران» که بیانگر شایستگی، تعهد، تخصص و توانمندی شما برادر ارجمند در تصدی مسئولیت‌های خطیر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در پیام خود نوشت: از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.

دریادار حبیب‌الله سیاری همچنین در پیام دیگری خطاب به غلامحسین اسماعیلی،آورده است: با ابراز مسرت و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان «رئیس دفتر ریاست جمهوری» که بیانگر شایستگی، تعهد، تخصص و توانمندی شما برادر ارجمند در تصدی مسئولیت‌های خطیر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.