سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نفت برنامه‌های خود را برای تحول در حوزه انرژی مطرح کرد زیرا با چالش‌های جدی در حوزه انرژی و در بخش نفت و گاز رو به رو هستیم.

به گزارش مرور نیوز، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی گفت: امروز جلسه‌ای را با وزیر پیشنهادی اطلاعات داشتیم. ایشان درباره برنامه‌ها و راهبرد‌ها و سیاست‌های خودشان برنامه ارائه کردند و اعضای کمیسیون هم درباره مسائل مهمی که مد نظرشان بود سخنانی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر جلسه کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: روز گذشته هم جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد و درباره راهبرد‌های کلان حوزه انرژی کشور به خصوص در بخش نفت و گاز سخنانی مطرح شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نفت برنامه‌های خود را برای تحول در حوزه انرژی مطرح کرد زیرا با چالش‌های جدی در حوزه انرژی و در بخش نفت و گاز رو به رو هستیم.

نخعی در ادامه با بیان اینکه با تراز منفی گاز و شدت بالای مصرف انرژی رو به رو هستیم افزود: ظرفیت‌های بلااستفاده در بخش نفت و گاز کشور داریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کمیسیون انرژی کمیسیون تخصصی برای بررسی صلاحیت وزیر نفت و نیرو است گفت: در خصوص این دو وزارتخانه به زودی به جمع بندی می‌رسیم و این جمع بندی را در روز رای اعتماد در صحن علنی مجلس اعلام خواهیم کرد.