سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد، کارآیی، قابلیت‌ها و شایستگی‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک پیشینه موفق و تجارب ارزنده آن فرمانده خردمند در سطوح مختلف مدیریتی نداجا، پشتوانه ارزشمندی برای پیشبرد ماموریت‌ها و نیز تحقق انتظارات در حکم انتصاب و پیشبرد جهادی و انقلابی این نیرو و ارتقای توان و آمادگی همه‌جانبه آن برپایه رشد و تعالی سرمایه انسانی به شمار می‌رود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و راهبردی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح