معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پزشکان، شاگردان راستین مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند که درس ایثار را از مدرسه عاشورا آموختند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی به  سعید نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پزشک را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند؛

جناب آقای سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

یکم شهریور ماه زادروز حکیم و طبیب نامدار ایرانی ابوعلی سینا که بعنوان "روز پزشک" نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر سپید جامگانی که با علم و دانش و ایثار خویش درد و آلام را از بیماران زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح آنها می دمند.

پزشکان، شاگردان راستین مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند که درس ایثار را از مدرسه عاشورا آموختند و در تنگناهای زمانه، ایمان و الزام راستین خویش را به وطن و آرمان های مقدس اسلام وجمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند و در سنگرهای گوناگون خدمت رسانی به این مرز و بوم بویژه در حراست و مراقبت از سلامتی مردم در برابر بیماری منحوس کرونا همواره در زمره پرچم داران و طلایه داران اصلی بوده و هستند.

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی و مدافعان سلامت کشور، فرا رسیدن یکم شهریورماه روز پزشک را به جنابعالی و جامعه پزشکی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نمایم.