در جریان سفر پیش‌ روی وزیر امور خارجه پاکستان به کشورمان، اولین دیدار رسمی وزیر امور خارجه دولت جدید با یک مقام خارجی صورت می‌ گیرد.

به گزارش مرور نیوز، در جریان سفر روز آینده (پنج‌شنبه) شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان به کشورمان، اولین دیدار رسمی وزیر امور خارجه دولت حجت الاسلام رئیسی با یک مقام خارجی صورت می‌گیرد.

در همین راستا، حسین امیرعبداللهیان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت امور خارجه، در صورت کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، فردا (پنجشنبه) اولین دیدار رسمی خود را در قامت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری روز دوشنبه، ضمن تایید خبر سفر وزیر امور خارجه پاکستان به کشورمان گفت: سفر وزیر خارجه پاکستان به تهران به درخواست ایشان و در روز پنجشنبه انجام خواهد شد و به چند کشور همسایه ازجمله افغانستان سفر خواهد کرد و موضوع اصلی سفر، مسائل دوجانبه و مسائل افغانستان خواهد بود

وی ادامه داد: ایران به عنوان کشوری که تلاش خود را در راستای ایجاد صلح در افغانستان انجام داده، رایزنی خود را دارد و ان‌شاءالله این سفر در راستای تداوم روابط دوستانه انجام خواهد شد.