رئیس قوه قضاییه در دیدار با محسن رضایی -معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا- از تیم اقتصادی دولت خواست که با برنامه‌ریزی دقیق و علمی، کشور را از گردنه‌های سخت اقتصادی عبور دهد.

به گزارش مرورنیوز، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ظهر امروز (شنبه سیزدهم شهریور ماه) با حضور در دفتر کار رئیس قوه قضاییه، با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار ضمن تبریک به محسن رضایی به خاطر اعتماد رئیس جمهوری به وی و انتخابش به‌عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت، گفت: وظایف سنگین و خطیری به شما سپرده شده و امید است با همکاری همه اجزای دولت، برنامه ریزی دقیق و علمی بتوانید کشور را از گردنه‌های سخت اقتصادی بر پایه توانمندی‌های داخلی عبور دهید.

محسنی اژه‌‎ای اظهار داشت: قوه قضاییه بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه قضا و دولت در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم، بهبود وضعیت و کاهش مشکلات مردم تأکید دارد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: آماده هستیم در جهت رفع موانع اصلی اقتصاد و رونق سرمایه‌گذاری و تولید در کشور به قدر سهم خود در دستگاه قضایی به دولت کمک کنیم.

ریشه‌کنی بسترهای فسادزا و همکاری با دستگاه قضا برای برخورد با عناصر فاسد از دیگر محورهای مورد مورد بحث بود که با استقبال معاون اقتصادی رئیس جمهور مواجه شد و محسن رضایی در همین زمینه گفت: برای برخورداری از یک سیستم اقتصادی سالم باید مسیرهای فساد را از مبداء کور کرد که خوشبختانه دولت سیزدهم در این زمینه برنامه عملی همراه با اقدام و برنامه مدون دارد.

محسن رضایی با تشریح برنامه‌های خود و تیم اقتصادی دولت برای ارتقاء همه‌جانبه اقتصادی کشور، به ارائه گزارشی از وضعیت حال حاضر اقتصاد کشور پرداخت.