امیر سرلشکر موسوی در پیام های جداگانه ای قهرمانی نیروی دریایی ارتش در مسابقات بین المللی «غواصی عمق» و «جام دریا» و قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات بین المللی «اربابان سلاح» را تبریک گفت.

به گزارش مرورنیوز، متن پیام ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

 کسب مقام قهرمانی در مسابقات بین المللی غواصی عمق و جام دریا توسط دلاورمردان نیروی دریایی را به حضرتعالی، قهرمانان عزیز، آحاد کارکنان نیروی سرافراز و به خانواده های محترم آنها تبریک عرض می کنم.

همچنین از مدیریت موفق جنابعالی و تلاش‌های همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات، که گام مهمی در ارتقاء سطح دیپلماسی دریایی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، تقدیر و تشکر می نمایم.

 از خداوند منان توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه عزیزان دریادل آن نیروی راهبردی را تحت زعامت  فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ کیومرث حیدری

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

کسب مقام  نخست مسابقات بین المللی اربابان سلاح توسط نیروی همیشه قهرمان زمینی ارتش  را به حضرتعالی،قهرمانان عزیز، آحاد کارکنان نیروی زمینی ارتش و خانواده های محترم کارکنان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

میزبانی مسابقات بین المللی، گامی مهم در توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات آموزشی فرهنگی و تبادل دانش و تجربه با کشورها است که در این راستا از میزبانی شایسته و  مدیریت موفق جنابعالی و آحاد دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه همرزمان عزیز در آن نیروی سرافراز را تحت زعامت  فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی