مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: با توسعه ظرفیت کارخانه تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز واکسن درماه خواهیم رسید که این ظرفیت از آبان ماه وارد مدار تولید می شود.

به گزارش مرورنیوز، « احمد کریمی » مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: از مرداد ماه سال جاری قابلیت تولید یک میلیون دز واکسن در ماه را پیدا کردیم و الان این مقدار واکسن تولید و در انبارها ذخیره می شود و پس از اخذ  مجوز های لازم، تقدیم وزارت بهداشت خواهد شد.

مدیر پروژه واکسن فخرا تصریح کرد: زیر ساخت تولید یک میلیون دز واکسن در ماه فراهم شده است و همانگونه که در  بازدید وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح شد با تکمیل کارخانه ساخت واکسن فخرا، توسعه ظرفیت تولید به ۵ میلیون دز در ماه خواهد  رسید و امیدواریم که این ظرفیت از آبان ماه وارد مدار شود.

وی درخصوص ثبت نام برای مرحله سوم کارآزمایی بالینی گفت: سایت ثبت نام ما از دو روز پیش شروع به ثبت نام کرده و ما در سایت  fakhravac.ir پذیرای  هموطنان عزیزی خواهیم بود که در فاز سوم کارآزمایی بالینی شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هر فردی  که در این  فاز شرکت کند حتما واکسن دریافت خواهد کرد و افراد یکی از واکسن های فخرا یا سینوفارم را دریافت خواهندکرد، که ما این واکسن ها را با هم مقایسه می کنیم.

در این مرحله فعلا داوطلبان استان تهران و استان البرز در رده سنی ۱۸ سال به بالا می توانند در این سایت ثبت نام کنند.