وزیر امورخارجه کشورمان با فرزندان شهدای انقلاب اسلامی شاغل در وزارت امورخارجه دیدار کرد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه ، حسین امیر عبداللهیان عصر روز گذشته در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در وزارت امور خارجه با اشاره به تعداد قابل توجه فرزندان شهدا در دستگاه دیپلماسی کشور که حدود چهار درصد شاغلین این وزارتخانه را تشکیل می‌دهند، از تصدی مسوولیت‌های مدیریتی توسط این گروه از ایثارگران در بخش‌های مختلف وزارت امور خارجه ابراز خرسندی کرد و افزود: همه ما در وزارت امورخارجه مدیون ایثارگری و رشادت شهدای پرافتخار انقلاب اسلامی هستیم.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ وزارت امورخارجه مفتخر به همکاری با فرزندان این شهدای گرانقدر بوده و متعهد است که از ظرفیت‌های این عزیزان در راستای تحقق اهداف عالیه نظام و دستگاه دیپلماسی بهینه استفاده کند.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نه چندان دور از این جوانان برومند که افتخار فرزندی شهدای انقلاب اسلامی را دارند در پست‌های مدیریتی بیشتری در وزارت امور خارجه استفاده شود تا منشا اثرات پر خیر و برکتی در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باشند.

در این دیدار صمیمانه تعدادی از فرزندان شاهد شاغل در وزارت امور خارجه به تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در حوزه سیاست خارجی و ساختار این وزارتخانه پرداختند.