امیر سرتیپ صباحی‌فرد اقتدار نیرو‌های مسلح را مایه عزت کشور و ترس دشمنان دانست و گفت: نیرو‌های مسلح با سلاح ایمان و خودباوری، اقتدار ایران را افزایش می‌دهند.

به گزارش مرورنیوز، امیر سرتیپ « علیرضا صباحی‌فرد » فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) بازدید کرد.

وی ضمن بررسی توان دفاعی و آمادگی رزمی سایت‌ها و مواضع منطقه پدافند هوایی غرب، در جمع کارکنان این منطقه پدافندی اظهار داشت: در بازنگری خاطرات هشت سال دفاع مقدس افتخارات بزرگ و تحسین‌برانگیز منطقه پدافند هوایی غرب همچون برگ زرینی در تاریخ جنگ تحمیلی ثبت شد و هم‌اکنون هم نقش حساس این منطقه پدافندی، بسیار ملموس و حیاتی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح مایه عزت کشور و ترس دشمنان است، ادامه داد: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروی انسانی نقش خطیر و ارزنده‌ای در امنیت و صلابت ایران اسلامی دارند که این مهم در مجموعه تلاشگر و دلسوز نیروی پدافند هوایی ارتش کاملاً آشکار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه تفاوت ارتش ایران با سایر ارتش‌ها و کشور‌های استعمارگر در اتکا به ارزش‌ها و باور‌های دینی، معنوی و الهی است، افزود: ایمان و اعتقاد از عناصر تشکیل‌دهنده قدرت جنگ نرم است که الحمدلله نیرو‌های مسلح با نهادینه کردن باور‌ها و ارزش‌های دینی در وجود خود، همواره با سلاح ایمان و خودباوری اقتدار ایران عزیزمان را افزایش می‌دهند.