نشست بررسی رابطه مالی نفت، گاز و فرآورده های نفتی در بودجه با حضور معاون دفتر بخش عمومی مرکز پژوهش های مجلس و دبیران و کارشناسان کمیسیون های تخصصی قوه مقننه برگزار شد.

به گزارش مرورنیوز، نشست بررسی رابطه مالی نفت، گاز و فرآورده های نفتی در بودجه صبح امروز (یکشنبه 28 شهریورماه) با حضور سیدعباس پرهیزکار، معاون دفتر بخش عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دبیران و کارشناسان کمیسیون های تخصصی قوه مقننه برگزار شد.

سهم شرکت ملی نفت از صادرات نفت خام و سابقه تاریخی مرتبط، سهم صندوق توسعه ملی از صادرات نفت، سهم مناطق نفت خیز و کمتر توسعه یافته از صادرات نفت و هدفمندی یارانه ها از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست تخصصی، همچنین رابطه مالی واگذاری دارایی های سرمایه ای اعم از نفت خام، میعانات گازی، مایعات گازی و گاز (طبیعی و سایر) نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بررسی ردیف ها و تبصره های مرتبط با منابع حاصل از صادرات نفت در قانون بودجه نیز از دیگر مسائلی بود که معاون دفتر بخش عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای دبیران و کارشناسان کمیسیون های تخصصی قوه مقننه تشریح کرد.