آیین معارفه و تکریم «ابوطالب شفقت» به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور برگزار و از زحمات «جواد ناصریان» با حضور وزیر کشور قدردانی شد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی با اشاره به زحمات فراوان جواد ناصریان در ۸ سال تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور ، گفت: در این مدت مشکلات زیادی ساماندهی شده و کارهای ارزشمندی انجام شده و لازم است از این تلاش‌ها تشکر کنیم.

وزیر کشور افزود: برادر عزیزمان آقای ابوطالب شفقت در ۳ استان تجربه استانداری دارند و به‌رغم امکان معرفی برای استانداری، به واسطه اهمیت ستاد وزارت کشور، مقرر شد که مسوولیت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور را عهده دار شوند.

وحیدی خاطرنشان کرد: شفقت تجارب گسترده ای در حوزه‌های اجرایی، مدیریت سیاسی و تحقیقاتی دارند و البته کارهای گسترده‌ای را باید در وزارت کشور دنبال کنند.

در این جلسه همچنین، جواد ناصریان معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور که در طول ۸ سال گذشته این مسوولیت را برعهده داشت ضمن شکرگزاری به درگاه الهی و تشکر از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر سابق کشور برای فراهم آوردن فرصت خدمت، گزارش اجمالی از اقدامات ۸ ساله در این عرصه ارائه کرد.

شفقت معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور هم در این جلسه گفت: خدای متعال را شاکرم که بار دیگر فرصت خدمتگزاری در وزارت کشور به عنوان یک نهاد مؤثر را به من عطا کرد. همچنین از  احمد وحیدی وزیر کشور برای حسن اعتماد و زمینه سازی این توفیق، سپاسگزارم.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، کار در وزارت کشور را سخت، پیچیده و در عین حال مؤثر توصیف کرد و انگیزه های بالای خدمتی در نیروهای انسانی وزارت کشور را زمینه ساز توفیق در تحقق برنامه ها و اجرای مأموریت ها بر شمرد.

شفقت، انتظارات از حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور را گسترده و متنوع دانست و گفت: تلاش می کنیم با جلب همکاری همه حوزه ها و تقویت  انگیزش در کارکنان، ارتقای بهره وری و موفقیت هرچه بیشتر در تحقق اهداف را فراهم کنیم.

 ابوطالب شفقت که در سال‌های اخیر ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را بر عهده داشت، در دهه گذشته، در ۳ استان بوشهر، مازندران و خراسان شمالی، به عنوان استاندار خدمت کرده است. عهده داری معاونت طرح و برنامه وزارت دفاع از دیگر سوابق خدمت ابوطالب شفقت است که اکنون با حکم وزیر کشور، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، منصوب شده است.