رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیام‌های جداگانه‌ انتصاب‌ سرتیپ عزیز نصیرزاده، سرتیپ حمید واحدی و محمد باقر ذوالقدر را به ترتیب در سمتهای جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهی نیروی هوایی ارتش و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریگ گفت.

به گزارش مرورنیوز، در پیام سردار غلامرضا سلیمانی به سرتیپ عزیز نصیرزاده آمده است: با کمال احترام و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که مبین مراتب تعهد، دلسوزی و درایت شماست را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در این پیام افزود: دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از خدوند منان مسالت می کنم.

وی همچنین با تبریک انتصاب محمد باقر ذوالقدر و سرتیپ حمید واحدی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرماندهی نیروی هوایی ارتش، خطاب به سرتیپ واحدی نوشت: امید واثق دارم که ان شاءالله تجربیات گرانبها و ذی قیمت شما دگربار در مسوولیت جدید نیز منشاء خیر و برکت برای ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.