فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) صبح امروز از گروه پدافند هوایی شیراز بازدید کرد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با حضور در گروه پدافند هوایی شیراز از آمادگی دفاعی و قسمت‌های مختلف این گروه پدافندی بازدید کرد.

امیر سرتیپ رحیم زاده در ادامه با حضور در جمع کارکنان بازنشسته و ایثارگران این گروه پدافندی اظهار داشت: تجربیات، تخصص، حس وطن پرستی، میهن دوستی و عشق و علاقه به کاری که شما عزیزان پیشکسوت داشتید لازم است به نسل بعدی منتقل شود.

وی افزود: شما پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس با همین عشق و علاقه‌ای که به وطن داشتید توانستید دشمنان این مرز و بوم را مایوس و شکست دهید.

امیر سرتیپ رحیم زاده خاطرنشان کرد: درسی که جوانان و نسل بعدی باید امروز از گذشتگان یاد بگیرند درس تلاش، عمل کوشش و دلسوزی است که همه این موارد برکاتی بود که ما از شما و قدیمی‌ها داریم.

در ادامه امیر رحیم زاده در جلسه‌ای که با حضور فرماندهان پدافند ارتش و سپاه انجام شد، گفت: ما وظیفه داریم که در کارهایمان نهایت تلاش و کوشش و دقت را داشته باشیم.

وی افزود: یکی از وظایف مهم ما ظرفیت داشتن، صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با زیر مجموعه است.

امیر رحیم زاده با بیان اینکه همه در برابر وظایف و کارهایمان مسئول و جوابگو هستیم، افزود: قبل از اینکه محاسبه شویم خودمان را محاسبه کنیم و مراقب و مواظب کار‌های محوله باشیم و از این مسئولیت پذیری شانه خالی نکیم.

بنابر این گزارش؛ امیر سرتیپ رحیم زاده در ادامه این بازدید با یکی از خانواده شهدای پدافند هوایی شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.