یک مقام آگاه در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: وجود سناریو‌های متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه‌های راهبردی و نیز منابع آمریکا مرتبط با این رژیم شیطانی، موضع ما را از ابهام و کمبود‌های اطلاعاتی به شفافیت و دسترسی بالا تبدیل کرده است.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‌پرس، یک مقام آگاه در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) طی سخنانی در جمع نخبگان دانشگاهی در خصوص تهدیدات منطقه‌ای اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی، همچنان رتبه نخست تهدید و ناامنی در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز برنامه‌هایی را برای خشکاندن این تهدید فراهم کرده‌ایم، افزود: دست پر ما به لحاظ وجود سناریو‌های متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه‌های راهبردی و نیز منابع آمریکا مرتبط با این رژیم شیطانی، موضع ما را از ابهام و کمبود‌های اطلاعاتی به شفافیت در دسترسی بالا تبدیل کرده است؛ مفهوم آن این است که ما در این معادله از دست بالای استراتژیک برخوردار شدیم.

این مقام ارشد دفاعی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قادرند هزینه‌های گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کنند، ادامه داد: عمده هزینه‌های مالی، انسانی و شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه به‌ویژه طی دو دهه اخیر، به دلیل پیروی از استراتژی‌ها و خواسته‌های رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد: رابطه رژیم صهیونیستی و آمریکا به‌زودی به یک رابطه باخت ـ باخت تبدیل خواهد شد و ما در وقت مناسب شاخصه‌ها و مؤلفه‌های این رویداد را نشان خواهیم داد.