حجت‌الاسلام دهدار با بیان اینکه وحدت و همدلی بسترساز پیروزی‌های دفاع مقدس شد، گفت: ارتش، سپاه و بسیج و سایر نیرو‌های مسلح و ملت بزرگ ایران با وحدت و همدلی پیروزی‌های بزرگ دوران دفاع مقدس را رقم زدند.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در همایش فرماندهان بسیج و ائمه جماعات کوی‌های سازمانی ارتش اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت و سلحشوری بزرگمردانی است که با ایثار و جوانمردی در برابر دشمن تابن دندان مسلح ایستادگی کردند و کمبود امکانات و تجهیزات نتوانست در اراده پولادین آن‌ها خللی ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز به برکت حماسه‌های دفاع مقدس در کشوری امن زندگی می‌کنند، گفت: پیروزی‌های به دست آمده در دوران دفاع مقدس مرهون پشتیبانی مردم از نیرو‌های مسلح بود و رمز موفقیت‌های بزرگ در آن دوران اتحاد، وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح اعم از ارتش سپاه و بسیج و سایر نیرو‌ها در دوران دفاع مقدس بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیت در عرصه‌های مختلف نبرد در دوران دفاع مقدس همواره در کنار ارتشیان و سایر نیرو‌های مسلح بودند.

وی حضور روحانیون در کنار رزمندگان را تلفیق رزم و معنویت عنوان کرد و افزود: ثمره این حضور کسب فتوحات ارزشمند و رسیدن به اقتدار است.

حجت الاسلام دهدار در پایان با بیان اینکه جنگ و دفاع مقدس ما در واقع یک دانشگاه خودسازی برای رزمندگان اسلام بود، گفت: در این دانشگاه افرادی، چون امیر سپهبد صیاد شیرازی و سردار سپهبد سلیمانی تربیت شد.