رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی انتصاب «پیمان جبلی» به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار « محمد باقری » رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب « پیمان جبلی » به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

با سلام و تحیات

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت «رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» که بیانگر تعهد، شایستگی‌ها، قابلیت‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و مدیریتی آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک تجارب و توانمندی‌های علمی و عملی به‌ویژه در سال‌های متمادی مجاهدت و تلاش‌های مؤثر و موفق در رسانه ملی، پشتوانه ارزنده و مستحکمی برای موفقیت آن برادر عزیز و فرهیخته در راهبری هوشمندانه و مقتدرانه سازمان صدا و سیما برای نقش‌آفرینی در عرصه مأموریت‌های ذاتی و پاسخ به انتظارات و مطالبات امام و امت از این سازمان و دانشگاه بزرگ عمومی به‌ویژه در حوزه صیانت از منافع، مصالح و امنیت ملی پایدار، تعمیق وفاق و همبستگی همه‌جانبه در کشور و مصاف با عملیات روانی و جنگ ادراکی و شناختی امپراطوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم به شمار خواهد رفت.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»