فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سامانه ارتباطی پیامکی ویژه بیماران صعب‌العلاج برای اطلاع از پرونده‌ها و مراحل پزشکی خود راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از روابط عمومی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از روند پیشرفت سامانه ارتباطی « صعب العلاج » با حضور در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات این نیرو گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی زمینی ارتش برای خانواده‌ها در قالب طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز»، رسیدگی به بیماران صعب العلاج است که در این حوزه گام‌های بلندی تا الان برداشته شده و رسیدگی بیشتری به این عزیزان در اولویت قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که تمامی بیماران صعب العلاج در نیروی زمینی ارتش شناسایی شده‌اند، گفت: به منظور اهمیت بخشیدن و تسهیل در روند درمان بیماران صعب العلاج، تلاش کرده‌ایم تا با تشکیل و راه‌اندازی سامانه‌های ارتباطی به صورت دوطرفه در جریان مشکلات و موانع دوره درمان این عزیزان قرار بگیریم.

سرتیپ حیدری تاکید کرد: سامانه ارتباطی صعب العلاج به ما و بیماران مذکور کمک می‌کند تا به صورت دوطرفه از ابتدای تشکیل پرونده پزشکی تا پایان کار در جریان خدمات درمانی آنها باشیم و چنانچه نیازمند کمک بیشتر از سوی نیروی زمینی ارتش باشد در اسرع وقت به آنها کمک خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها و بیماران صعب العلاج به صورت مستقیم می‌توانند با شماره‌هایی که در نظرگرفته شده خواسته‌ها و موانع پزشکی خود را به صورت پیامکی و با درج شماره پرسنلی سرپرست بیمار ارسال کنند.