رییس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک هفته نیروی انتظامی نوشت: آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است مولد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروی انتظامی است.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از روابط عمومی بسیج مستضعفین ، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ،  سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در پیام تبریکی به سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: قطعاً آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است مولد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، فرصتی است مغتنم تا دیگر بار از پایمردی و مجاهدت‌های بی ادعا، خالصانه و عاشقانه دلاورمردان عرصه انضباط و امنیت اجتماعی کشور، قدردانی و تشکر کنیم.

سرتیپ سلیمانی در این پیام با تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار اشتری و همکارانش، توفیق روز افروزن آنها را در استمرار ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) به زعامت، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» از محضر حضرت حق تعالی مسالت کرد.